Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Assalamualaikum
Friday 30 August 2013 • 20:34 • 0 comments

Assalamualaikum. Beginning macam budak nerd je. Sejak bila lah jadi budak nerd. Orang macam aku jadi budak nerd. Sorry to say lah. Wuwuwuwu. Siapa nak pandang aku budak nerd. Well, aku lah raja masalah kan. Always langgar peraturan sekolah. Always pakai kerongsang walau banyak kali ditegur. Pergi sekolah lambat. I dont care lah orang nak pandang serong dekat aku. Bangga apa. I know lah someone ni kata "jiha memang langgar disiplin sokmo pom,buat macam sekolah dia" Sorry to say lah*flip hair acting

Orang macam aku siapa nak pandang. Well.jahat kan. Never mind. Aku try lah nak ubah slow slow. Kena istiqamah dulu. Takut hajat kita tak kesampaian kan. Walau sakit hati dengar cemuhan yang sama. Walau terguris hati nak terima semua ni. I know its all my problems too. Taknak berspeaking sangat lah sebab memang aku tahu aku ada broken english. Wuwuwuwu xD

Then, Allah cipta semua ada keleihan kekurangan. I know lah my kakak kakak semua dapat pergi belajar overseas kan. Jauh lah tak jejak bumi malaysia ni. Yes them (: Allah give it to them. Kalau setakat nak banding aku dengan kakak kakak aku. No hal lah. Kalau nak bergurau ada adat dia jugak kan. Tahu aku tak sehebat mereka. Orang pandang. Satu batch tahu mereka dapat pergi overseas. Tak perlulah cakap benda sama " jiha, bkpe kakak mung boleh gi overseas,mu gini je" Siapa tak jatuh dengar ayat ni. Terima kasih. Nama lagi life. Benda biasa lah kene hina dicaci ni kan. Alhamdulillah je dapat keluar dari bibir manis ni. Then lari lari anak balik ke dorm Luah je dekat someone ni. Air mata masa tu macam murah je. 2 singgit 2 singgit. Kawan yang comel lagi cantik kata buat dunno je. Dia menghina mu sebab dia tak pandai nak memujimu. Aku macam setuju je dengarr ayat tu. Then i just give a pleasant smile (:

Just a normal life lah tu kan. Hidup kene hina kena caci kene benci kene mende ni kene mende tu. Ah banyaklah bla bla bla and bla. Extremely exhausted lah nak hadap benda yang sangat tercabar nak mati ni. Kan Allah janji Allah nak ada dekat kita selalu. So just pray to Allah ummi kata. Mintak doa dengan Allah banyak banyak dan banyak lah. Allah cipta kita bukan nak suruh hina orang bukan nak suruh caci orang. Better step back lah orang macam ni. Assalamualaikum warhmatullah hiwarakatuh (:

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, im *ur name*. Steal anything what u can steal :D. bold italic underline strike



« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Anything here

Taggie Board


[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : YOUR NAME
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google